Veronpalautukset vilkastuttivat verkkokauppaa

Uusimmat tiedotteet
Veronpalautukset vilkastuttivat verkkokauppaa

Yli kolme miljoonaa suomalaista sai eilen torstaina 3.12. veronpalautukset ilmoittamilleen pankkitileille. Veronpalautuspäivä on usein vauhdittanut joulumyyntiä kivijalkamyymälöissä. Tänä vuonna kauppa kävi vilkkaana myös verkkokaupoissa.

CUPONATION.fi -verkkosivuston kävijätietojen mukaan verkkokauppojen liikenne oli eilen 75% normaalia torstaipäivää suurempi. Torstain liikenne oli myös 21% suurempi tämän viikon keskiviikkoon verrattuna.

Verkkokauppojen joulusesonki alkoi viime viikolla Black Friday -ostopäivänä, jolloin sadat Suomessa toimivat verkkokaupat tarjosivat asiakkailleen huimia alennuksia. Suurimpien verkkokauppojen tarjoukset ulottuivat viikonlopun yli maanantain Cyber Mondayhin asti. Black Fridayna liikkenne kasvoi huimat 1 420% edelliseen perjantaihin verraten, ja Cyber Mondaynakin liikenne oli 59,51% edellistä maanantaita suurempi. Kyseisinä päivinä päivinä ostettiin erityisesti elektroniikkaa.

Tiedot perustuvat CUPONATIONin reaaliaikaisiin tietoihin. CUPONATION on kansainvälinen verkko-ostoksissa säästämiseen keskittynyt yritys, joka toimii myös Suomessa. CUPONATION.fi-sivusto on toiminut vuodesta 2013, ja kerää verkko-ostamiseen liittyvää tietoa.

Yhteyshenkilö
Lehdistökontakti - Suomi
Virpi Väkeväinen
virpi.vakevainen@cuponation.fi
Tietoa meistä
Cuponation.fi on Imbull B.V. omistuksessa oleva sivusto. Copyright © 2018 Imbull B.V. Kaikki oikeudet pidätetään. Tarvittaessa ota yhteyttä: contact.us@cuponation.fi. Alennuskoodeja, jotka on merkitty eksklusiivisiksi tai yksinoikeudella-merkillä, ei saa missään nimessä julkaista missään kanavassa ilman CUPONATIONin kirjallista suostumusta. Kaikki eksklusiivisiksi merkityt koodit ovat CupoNationin työntekijöiden yhteistyökumppanien kanssa neuvottelemia, 100% testattuja ja oikeita julkaisuhetkellä.